pondělí 29. října 2012

Svůdník





Svůdná ...




Svádí
vadí
nevadí
VADÍ
NEVADÍ
...
svedená




12:12

14 komentářů:

  1. Michale, dej vedět link na tenhle blog, ať si ho můžu dát do "oblíbených" neboť to tak je a věřím že i dál bude. Dík, hezký večer P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to bych moc rád ... jen ještě nevím, jak se co dělá ... studuji návod .-)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. děkuji ... se snad zase budeme vídat častěji .-)

      Vymazat
    2. Já myslím, že se vídáme :) Mám tě stále v RSS na idnes...jako že už jsem hodně lidí postupně odstřihl :))

      Vymazat
    3. no ... a já zapomněl zavolat ... ale zatím mne trápí, jen ty odkazy, co máte všichni na boku .-)

      Vymazat
    4. dík moc ... našel! :-))

      Vymazat
  3. :)
    Krásné ránko přeji!
    skoro jsem si myslel, že to špatně dopadne :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dobré ránko .-)
      .
      si nějak potrpím na pohádkové konce .-))

      Vymazat
  4. ses peknej kus abra (1), ale ja jsem taky nice kus (2)

    OdpovědětVymazat
  5. :)Aha... Zvodník... Svidník... ani tak nie... Svůdník je tu!:D
    Aj s interesantnou korálkovou návnadou!:)
    krčmárka:)

    OdpovědětVymazat