úterý 26. března 2013

Ledová náruč










                                                                                       (s veršenicí)


Do vlasů
vplétám ti říční prameny

polo-ženou na dno
vystlané kameny

snímám
krásu
tvého těla

a ty
zahalená
nezahalená

odvracíš hlavu
v ledové náruči řeky
chlad prostupuje tvůj klín

unikáš mi
protékáš mou dlaní
odraz hladiny odnáší mi i tvůj stín



                                                        (veršenice)










10 komentářů:

  1. Oheň a voda... To jako by byl ve svém živlu LadyEvil :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prý mám padnout na kolena
      prý jsem zhřešila
      prý smíchala jsem vodu s ohněm
      vyvolávala devila

      Pane v pokoře k Tobě
      upínám zrak

      Je to jen odraz stínů v řece
      obtažené tuší... přece

      Vím že Tvá důvěra je zlomena
      však víra má je pevná
      klesám před Tebou na kolena
      na rtech žádost prosebná

      Nech mě dál házet
      na zeď hrách

      Je to jen odraz stínů v řece
      obtažené tuší... přece

      zdravim hellmoone :-) vecernice

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    3. jé super pokračování :o)
      a zdravím vecernici

      https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQXXw-bxLbPlmBE4kC79zVc7cQIhcE7oD2GdkTJNYKx4VI7qAw4nw

      Vymazat
    4. Helle moone, ale ze si nesundas ani bryle, kdyz mi davas ruzi... za to mas minus :-) dik :-)

      Vymazat
    5. Tý jo já jsem hrozně ošklivej. Tak to maskuji. :)

      Vymazat
    6. Jo taaak :-) a fousy jsou taky maskovani?

      Vymazat
  2. :D Nedávno mi Michal poslal ten originál z řeky :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bude asi jina :-) posli, mrknu se, co jsi s ni proved :-)

      Vymazat
  3. Nechte NÁS dál házet
    na zeď hrách ...
    přece ...
    v řece
    i na cestách
    slov
    a černobílých palet ...

    :D

    OdpovědětVymazat