středa 7. listopadu 2012

Realita





Jsi obrazem mého snění,
realita postavená na hlavu,
hravě retušuješ své bdění,
ve vlnách nacházíš odvahu.

                       (verše Nice) 






12 komentářů:

  1. :) skoro jako když se vracím z Šídlováku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-)) jen si domýšlím, co je to Šídlovák ... :-))

      Vymazat
    2. Tý jo neví :o)
      No je to místo hlubokého rozjímání :D
      Je to u plzně, rybník s hospůdkou (rančem) , trávil jsem tam dost času. Někdy , až si nezapomenu foťák, tak provedu :))

      Vymazat
    3. .-) ... u Plzně znám jen hospodu, do které se dalo dojít od jezu v Bukovci ... tenkrát tam měli vynikající salím s cibulí a obsluhovali tam dva zápasníci ... o pivo se člověk hlásit nemusel :-))

      Vymazat
  2. hele...prej...verše nice...souhlasím, jsou nice...ale taky jsou vecer nice :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo ... večer byly verše nice ... a teď jsou nice i ráno ... a nejen verše ... i ráno je nice ... a jsem strašně zvědavý, co bude v poledne :-))

      Vymazat
    2. i po poledni jsou Nice :-)

      Vymazat
    3. (-: a já se bál, že bude polednice :-)

      Vymazat
  3. Mně se zdá, že je to spíš zrcadlení..a to realitu stírá..-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) ... je to nějaký celý postavený na hlavu .-)

      Vymazat
    2. (-: to je tak, kdyz fotis vzhuru nohama... ti to rikam porad - nedelej pri foceni stojky... a ty si nedas rict a stejne se stavis na hlavu :-)

      Vymazat
    3. (-. když já už nevím, jak to mám dělat :-))

      Vymazat