čtvrtek 29. listopadu 2012

Zlatá ...

... nejen když hladí ...













17 komentářů:

  1. Jen jestli to není jen...pozlátko ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když já to takhle na pohled nepoznám ... a abych do ní škrabal pětikorunou ... to si ji raději nechám tak ... pozlacenou :-))

      Vymazat
    2. To poznáš snadno bez pětikoruny...dáš do ní nohy...pokud zebou, pak to bylo jen pozlátko :))

      Vymazat
    3. Tjo ... to jsem fotil dneska ... víš, jaká je venku zima? ... bych teda do ní nohy nestrkal ... ale aby se o mne neříkalo, že mám předsudky, mohl bych vyzkoušet teplotu prstem ... .-)

      Vymazat
    4. Já to tušil, že ta zlatá teplá...je jen...lákavé pozlátko :)))

      Vymazat
    5. si to s tím sluníčkem budu muset vysvětlit .-)

      Vymazat
  2. Michale, žáné pozlátko. Pravý vzácný element.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. (teď budu šeptat) Vím, jen se s Ívlem strašně nerad hádám ... .-)

      Vymazat
    2. Já se ale nikdy nehádám, já jen občas manipuluji a mlžím :p :)))

      Vymazat
    3. jo tak to jsi byl Ty posledně s tou mlhou, když jsem nemohl jet ani krokem ... .-)))

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Pro Vás dravá řeka ... pro mne hluboké jezero ... .-)

      Vymazat
    2. Pro mne zlatý důl....-))))

      Vymazat