středa 6. února 2013

modrošedá









                                 (s večernicí)





šedomodré slunce
šedomodrá hladina
hlubina
do které padám
letím
    usínám ...









19 komentářů:

  1. Tak jak to tak sleduji, táhne nás to všechny, ač těžších vzduchu, ku létání. Jestli by tudíž nestálo za to zadat si (x,y,z,t) souřadnice někde ve Vesmíru, že bychom si při těch pádech, vzletech, plachtěních, proskocích a jiných antigravitačních špumprnáglích aspoň zamávali :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem pro, abychom si při antigravitačních špumprnáglích (kde jsi tohle slovo vyštrachal?) mávali ... jen ... asi dvě hodiny si už lámu hlavu s těmi souřadnicemi ... a téměř jednoznačně určitelná mi přijde pouze hodnota "t" ... u zbytku jsem si skoro ukroutil hlavu ... kde je bod nula? ... a kudy vedou osy? ... až mi přišlo líto, že nejsme namalovaní ... v dvojrozměrném prostoru bych vás hledal snáze ... :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Když vy oba to berete moc vědecky...si prostě zavřu oči... a letím, ne?-))

    OdpovědětVymazat
  4. Díky za zamávání, já kynu :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto nevědecky kynu také ... měl bych ty knedlíky omezit .-))

      Vymazat
  5. Jsem rád, že jsi tuto smečovanou ulejvku prohlédl, vybral a vrátil na mou polovinu Vesmíru. Já měl včera cmundu. Tunu. Se nyní jen tak sunu :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. -) Já měla dneska buchty kynutý, nepohla jsem se už 253 minuty.-)

      Vymazat
    2. .-)))) nevěřím ... pohla! ... jak jinak byste psát mohla ...

      Vymazat
    3. pohla jsem jen rukou jednou...to se buchty v břiše ani nehnou.-))

      Vymazat
    4. Teď jste se ohla! ... buchta se pohla! ... Vando, už žádné ohyby ... neb přijdou ... peristaltické pohyby ... .-)

      Vymazat
  6. .-))))) ... nohu za nohou sunu ... náš krok má blíž k sumu ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to si dám štamprli rumu-))

      Vymazat
    2. To já se se štamprlí radši podvolím Skotskému umu ...

      Vymazat
    3. Pzor na to! Po dvou štamprlích snadno podlehnete imformačnímu šumu!

      Vymazat
    4. Dávám, jinak by mě napadaly samé Ívloviny, publikovatelné pouze neveřejně ... :D

      Vymazat